Miyajima - Ryoso Kawaguchi

dimecres, 23 de novembre del 2011
El Ryoso Kawaguchi, el ryokan on ens vam allotjar a Miyajima, es mereix una entrada exclusiva al blog!

Ens va encantar! La qualitat-preu per ser un Ryokan i a més a Miyajima està molt bé! (vaig estar mirant preus de Ryokans i eren caríssims!)
Aquest ens va costar uns 100 euros per cap i incloia: allotjament + sopar tradicional.

La dona del Ryokan era simpatiquíssima i parlava un anglès perfecte!
Només d'arribar et donava mapes de la illa i t'explicava tot el que podies fer, les hores que pujaven i baixaven les marees i tot el que necessitaves saber de Miyajima.

Hi vam anar al matí, només d'arribar a la illa, per deixar les coses. Vam quedar amb la dona que tornaríem a les 6 de la tarda ja que vam reservar un bany en l'onsen/bany interior del ryokan (llàstima que no en tingués d'exteriors...).
Això del bany estava molt bé perquè era privat i podies entrar-hi amb la parella (a la majoria de banys japonesos i onsens no deixen barrejar homes i dones), el reservaves per mitja hora o una hora i ningú més podia entrar-hi. Després del bany, a les 7 ja es servia el sopar.

Vam fer la reserva del Kawaguchi a través d'aquesta web (és una mica cutre, però a Japó van amb aquestes webs):
Web Kawaguchi

Si podeu escolliu o demaneu l'habitació Gunjo, és la millor de totes i té vistes al jardí! :D

Aquí teniu unes quantes fotos de l'habitació:

(vistes al jardí)

Una passada!! Quan vam veure l'habitació vam flipar, i els futons eren super còmodes! Ens feia molta il·lusió estar en un ryokan i era el capritxet del viatge ja que els altres hotels eren com els occidentals.

La dona del ryokan ens va explicar el funcionament de l'habitació i ens va dir que a l'armari teniem uns Yukates per posar-nos quan acabessim del bany, després ens servirien el sopar i llavors podíem sortir a passejar per l'illa amb el Yukata! :D
La senyora ens va acompanyar al bany i ens va ensenyar com funcionava, com es solien banyar els japonesos i ens va deixar tovalloles, raspall per els cabells, raspall de dents... etc.

(els tamborets que es veuen són perquè un cop has pres el bany llavors et rentis bé mentre estàs assegut allà, tenies un raspall gran per netejar-te l'esquena)

El bany va estar de conya! Després de caminar tot el dia i amb lo destrossades que teniem les cames allò va ser com renèixer! jejeje
A més havies d'anar alternant entre aigua calenta i freda i et deixava com nou! jeje

(cara de felicitat en posar els peus dins l'aigua! jeje)

Després del bany ens vam posar els Yukates i vam anar cap al menjador on la senyora ja ens esperava per servir-nos el sopar.
La veritat és que no em sé els noms de les coses que vam menjar ni res... sóc un desastre per aquestes coses... però si que vaig fer unes quantes fotos per immortalitzar-ho!
Sobre si em va agradar el menjar o no, només dir que hi havia de tot... hi havia plats que m'agradaven i altres que no tant, però va estar bé perquè et portaven uns 7 o 8 plats i anaves provant de tot. I entre la cambrera i la dona del ryokan t'explicaven que era cada cosa i com es menjava.
Hi havia un plat de sopar que te l'havies de preparar tu, et donaven com una especial d'olla que s'escalfava, i al cap de 3 minuts i havies de posar unes hortalisses..
Bueno poso fotos que no recordo com es deia:

(aquestes hortalisses eren les que us deia que s'havien de posar en una olla per la sopa)

(això és l'espècie d'olla on es posava lo de la foto anterior)

Després de sopar vam sortir a fer un volt per Miyajima amb els nostres yukates! jejeje

Amb les sabates vam fer trampa, no eren les típiques de fusta que porten els japonesos, eren xancles que les imitaven, però ja feien el pego! jeje

El tori de nit és increíle!!! M'hi hagués quedat tota la nit mirant-lo! A més vam veure bastants vaixells turístics que s'acostaven al tori a la nit perquè la gent que no passava la nit a la illa pogués veure'l i fer-hi fotos.
Fa molta gràcia passejar per allà de nit, veus a tothom amb yukata! Tots els guiris dels altres hotels i ryokans!
Bueno i no tan guiris perquè erem els únics occidentals, tots els altres eren turistes japonesos i no cantaven tant com nosaltres.

Jajaja quan ens vam fer aquesta foto tots els japonesos de per allà ens miraven! XDDD (la vam fer automàtica, ja que no ens fiavem de l'enquadrament que fan de les fotos! jeje)

Vam estar una horeta voleiant per fora i després ja no podiem més.... estavem super cansants i vam tornar a l'habitació. Però encara ens quedaven forçes per fer una super sessió fotogràfica amb els yukates a l'habitació! XDD
(Que un no dorm tots els dies en un ryokan! ;D)

Em vull comprar un futón! Era tan comòde!! Vaig dormir com una reina!

En Yesu, fent el pallasso, com sempre! jeje

Més fotos d'en Yesu... aquí disfressat d'en Nobita de Doraemon! XDD De petit li deien que s'hi assemblava molt i ja que erem en un ryokan no es va poder estar de fer la gracieta! XDD

I això és tot amics, una experiència increíble! Si viatjeu al Japó no deixeu d'anar a un ryokan, almenys una nit!
Val la pena!

Sayonara! :D

Blogger Comment

1. jaaaaaaaaajajaja lo del nobita m'ha matat xDDD que bo.

Lo de la sopa amb lesverdures te pinta de ser un estil shabu-shabu (on vous verdures i d'altres en un brou) a mi m'agradaría tastarlo o potser millor un sukiyaki (que tinc entés que es la mateixa dinamica de coure verdures y carn pero en compte de brou en una salsa que porta soja i demés)

mmmmm nose, el sopar continua sencer convencem per lo que costa xD
    eso si, el onsen cau G_G i la passejadeta també!!!

P.d: em sembla que si ens donessin les chancles típiques no donariem gaires passes xD i menys tenint les cames destrossades....

quina enveja!!! i de sayonara res!!! en tot cas Mata ashita!! (fins demá) que espero que avui en penjis un altre jajaja

ResponElimina
  2. Sí akasha! Avui tocarà Hiroshima i potser Osaka! jejee
    Però després ja no podré actualitzar fins diumenge pk marxo 4 dies de viatge! (el primer viatge després de Japó... aviam k tal!)