Kyoto - Arashiyama

divendres, 2 de desembre del 2011
Després d'haver visitat Nara, Osaka, Hiroshima, Miyajima... el dissabte 27 el vam dedicar a Kyoto ja que ens faltaven coses per veure.
Ens vam aixecar aviat i vam començar per visitar el famós temple d'or (Kinkaku-ji)! És increíble, em va agradar molt!! Tot i que no hi pots entrar, només el veus de fora i passejes pels jardins, però val molt la pena!

(Temple d'Or - Kinkaku-ji)

(Tothom tirava diners a aquestes figures, i nosaltres no podiem ser menys)

Hi vam anar ben aviat perquè deien que s'emplena molt normalment però com va passar amb tot el viatge, vam veure poc turisme (ni estrangers ni gaires japonesos), estavem pràcticament sols al temple! Però per nosaltres millor! jeje

Un cop vist el temple vam anar a peu fins a la zona dels temples de Ryoanji i Ninnaji (són uns 10 o 15 minuts a peu), i Vam poder veure el típic temple del jardí de sorra que és tan famós, tot i que m'esperava més d'aquest temple em va decebre una mica.

(l'armariet on deixes les sabates quan entres en un temple)

Sortint del temple i quan passàvem per un jardí vam veure una pobre tortuga sobre una roca que s'havia quedat encallada i no podia baixar... quina pena! I no podiem ajudar-la perquè estava al mig del llac... Ai! Espero que pogués baixar!

(pobreta!! espero que pogués baixar!)

Mentre anàvem caminant es va parar un home vellet que anava amb bici, i ens va preguntar d'on érem. Perquè es situés li vam dir que érem d'aprop de Barcelona i l'home ens va dir: ohh catalans!
Ens va dir 3 o 4 paraules amb català, nosaltres flipavem!!! jeje i després va començar a dir coses de la sagrada família i Gaudí (els torna bojos). Vam estar uns 5 minuts parlant i després va marxar! Jajaja ens va fer molta gràcia! Quin crack l'home!!!

Si aneu per aquesta zona de temples vigileu que ens van tornar a acribillar els mosquits! ufff quin mal! :(

Un cop vistos els temples de la zona vam anar a buscar un trenet (a una parada prop de Ninnaji, no entra amb el JRP però de totes maneres crec recordar que valia com un bitllet de bus) que ens havia de dur a la zona d'Arashiyama i al bosc de bambú. Feia gràcia el trenet, era així en plan antic.

A l'estació vam veure cartells referents a l'estalvi d'energia per causa del Tsunami (els mesos d'estiu hi va haver restriccions d'energia a Japó, però cal dir que nosaltres no vam notar res ni ens va afectar).

Vam arribar a Arashiyama a l'hora de dinar, i abans de mirar res vam buscar un lloc per menjar. Tots els restaurants d'aprop de l'estació eren bastant cars i estaven petats de gent, per això ens vam posar per uns carrerons petits i vam trobar un restaurant amb un menú molt bo i barat. Vam menjar súper bé i les postres eren molt bones!

Ben dinat, vam anar a voleiar per el pont del riu Oi. És una zona molt maca i refrescant! (fotia molta calor i per sort a prop del riu passava una mica d'aire..)
Ara us poso unes quantes fotos.

(No sé si s'aprecia massa però a la foto es veu com la zona de Kyoto està negra negra... allà plovia molt i a Arashiyama no... jeje)

Després vam anar al temple Tenyuji, tot i que no hi vam entrar i el vam mirar des de fora. Vam anar tirant i vam arribar al camí de Bambú!
És molt guai, tot ple de bambú altíssim! Em va agradar molt! (a més allà no feia calor! jejee)

(Un cementiri al costat del camí de bambú)

Un cop vist, vam agafar un tren cap a l'estació de Kyoto. Quan vam arribar vam veure que estava tot ben moll a Kyoto i que devia haver plogut bastant (a nosaltres no ens va caure ni una gota a Arashiyama).
Com que eren les 4 de la tarda vam decidir agafar un shinkansen i anar a fer una volta per Osaka. Allà a Osaka si que estava plovent un piló, per tant ens vam posar dins d'un centre comercial i vam passar la tarda allà mirant coses i veient passar a la gent.

Al vespre vam tornar a Kyoto i vam anar a passejar per Teramachi per últim cop (l'endemà marxàvem a Tokyo).

(Em va fer gràcia, com el meu nick de Yuki)

(La zona de galeries de Teramachi)

(Això és una marca de maquillatge japonesa que els dibuixos són de l'autora del manga "Lady Oscar"! Ohhhh k guai!)

(Una de les mil botigues de còmics! jeje)

(Anàvem trobant noies amb kimono i a totes els hi demanàvem foto! Anaven súper guapes!!)

Després vam comprar el sopar en un combini i ens el vam menjar a la sala d'estar-menjador del nostre hotel Ks (encara no hi havíem anar cap dia!).

(Cuina i sala d'estar de l'hotel)

Allà també vam coincidir amb una família de Barcelona. Sembla una parida, però fa gràcia trobar-te a gent que viu a una hora de casa teva en un país a l'altra punta del món! jeje

I res, després vam fer la motxilla perquè l'endemà ja marxàvem una setmana a la zona de Tokyo.

Sayonara!

Blogger Comment

1. que chula la zona de arashiyama!!!

i que maques les noies vestides amb kimono!! o.O
    Per cert quan en tre parentessis poses: (l'endemà marxavem a Kyoto).tokyo, oi? ;)

P.d: lady oscar!!!!!!!!!! dios amb la de anys que fa.....si erem petites!!!!! G_G quina gracia

ResponElimina
  2. Lady oscar és total! :D jejeje
    Aixx vaig tenir un lapsus amb això de Kyoto, ara ho canvio! jejee

Aviam si avui o demà tinc temps de fer alguna entrada nova... ufff és que no tinc temps!