Excursió amb 4x4 per les dunes del desert de Dubai!

dilluns, 23 de novembre del 2015
En aquesta entrada us explicaré l'excursió amb 4x4 que vam fer per les dunes del desert de Dubai, una gran experiència! :)

En aquesta excursió et porten amb 4x4 a tota pastilla per les dunes del desert! Et sents com si estiguessis en un rally! jeje
Per internet vaig llegir que molta gent considerava aquesta sortida com una guirada però a nosaltres ens va encantar i no ens arrepentim gens d'haver-la fet! Va ser una passada!!
Com que teniem poc temps a Dubai, vam reservar l'excursió des de Girona abans d'anar de viatge per assegurar-nos de fer-la i organitzar millor el temps.
Si aneu per allà us recomano moltíssim anar-hi! Jo pensava que tindria por i m'ho vaig passar bomba!

Vam contractar el tour amb l'empresa Safari Tours i ens va costar uns 56 euros (en aquell moment).
La web on ho vam reservar és la següent:

Ens van venir a buscar a l'hotel cap a les 3:30 de la tarda i després d'estar uns 30-40 minuts en cotxe vam arribar al desert.
Primer de tot et portaven en un lloc on podies llogar un quad i conduir per les dunes. Nosaltres no ho vam fer perquè pujava una mica de preu i no podíem gastar tant siguent el primer dia del viatge! Però tenia pinta de ser molt divertit.

(Gent amb quad pel desert)

Mentre alguns anaven amb quad, els altres estavem per allà mirant les vistes i les paradetes de souvenirs que hi havia en aquella zona.

(Aquest era el conductor del nostre 4x4, un crack que conduia amb una mà i sense tremolar!)

Després dels quads ja vam anar als 4x4 i va començar l'aventura per les dunes del desert!
Va ser genial i vam disfrutar molt! Més o menys va durar uns 20 minuts i no vaig poder fer masses fotos perquè prou feina tenia a aguantar-me! jeje

(A tope per les dunes!)

(Anàvem molts 4x4 en cadena i ambientats amb música disco de Dubai! jaja)

Després de la volta per les dunes ens van deixar uns 15 minuts per estar per el desert i fer fotos de la posta de sol.
Llàstima que el sol ja estava molt baix i vam haver de fer les fotos molt ràpid... M'hagués agradat poder tenir més estona per gaudir les vistes.

(Fent el cabra com sempre! :P)

(El nostre 4x4)

(El grup de cotxes amb els que anàvem apunt per anar cap a sopar)

(El desert em va agradar molt! No n'havia vist mai cap!)

Passada l'estona per fer fotos, ens van portar a sopar en un campament ple de carpes i amb un escenari on havien de fer un espectacle de dansa del ventre.

El menjar era típic d'allà i era buffet lliure per repetir tantes vegades com volguessis. Estava deliciós!!
Menjàvem asseguts a terra en uns coixins al voltant de la tarima central.

(Mentre sopàvem vam poder xerrar amb els companys del 4x4, una parella molt maca d'Àustria que havien estat un any viatjant pel món)

La llàstima és que no van fer l'espectacle de dansa del ventre perquè aquests dies celebraven el ramadà a Dubai i moltes activitats deixen de fer-les o en fan en menys freqüència... quina mala sort! :(
Per sort allà al campament feien moltes més activitats com ara: tatuatges de henna, mini-passeigs amb camell, et donaven l'oportunitat de posar-te un falcó al cap (per fer això dels falcons calia donar propina)... etc.

(El tatuatge de henna que em van fer! Em va encantar i em va durar més de 10 dies!)

(jeje una mica més i em clava les ungles....)

Un cop vam haver acabat el sopar i l'excursió pel desert i ens van tornar a deixar a l'hotel, vam decidir agafar el metro i anar a veure l'espectacle nocturn de les fonts del Burj Khalifa que fan cada dia des de les 18 fins les 22 hores.
L'espectacle és impressionant i ple de llums, música i una coreografia de les fonts! Dura 5 minuts i en fan un de diferent cada mitja hora. Cal anar-hi amb temps per agafar bona posició ja que hi ha moltíssima gent!
Us deixo amb unes quantes fotos de l'espectacle:

Sort que vam anar-hi aquell vespre (estava previst anar-hi el dia següent) ja que l'endemà no feien l'espectacle de les fonts degut a la celebració del ramadà.

(Vistes de la zona de les fonts, és molt macu!)

I això és tot per avui! La pròxima entrada serà sobre la nostra visita a Deira (el barri antic de Dubai) i un passeig en Abra (barca típica d'allà) per Dubai Creek.

Salut! :)

Blogger Comment

1. Hola Sara,
    Una pregunta, amb quina companyia vas fer l'excursio del 4x4?
    Gràcies

ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      L'excursió la vam reservar a través d'aquesta pàgina:

I ens va costar 56 euros si no recordo malament. La companyia crec que es deia Safari Tours, però hi ha moltíssimes companyies que ofereixen la mateixa excursió, de fet és l'excursió estrella de Dubai i a tots els hotels l'ofereixen i la pots reservar allà mateix (sempre amb 24 hores d'antel·lació com a mínim).
      Nosaltres ho vam reservar des de casa perquè com que només estàvem dos dies allà no ens volíem quedar sense anar-hi!

Espero que et vagi bé la info! ;)

Elimina
    2. Moltes gràcies per la rápida resposta!!