Nova Zelanda, Sydney i Dubai: Organització i cost del viatge

dijous, 12 de novembre del 2015
Aquest viatge ha estat molt especial per mi i en Yesu ja que va ser la nostra lluna de mel. Mai a la vida havíem tingut un mes sencer de vacances i s'havia d'aprofitar!

Al principi ens va costar una mica decidir quin viatge faríem... A mi m'hagués agradat tornar a Japó però hi ha tants països per conèixer que abans que repetir... també dubtàvem entre fer ruta només per Austràlia o bé anar a Nova Zelanda i les illes Fiji...
Uns amics havien estat feia poc a Nova Zelanda i ens en van parlar tant i tant bé que al final vam decidir-nos! A més volíem fer el país amb auto-caravana, una experiència que mai havíem tingut!
Les illes Fiji les vam descartar perquè ens pujava molt el preu i al final el viatge va quedar amb les següents parades: Dubai (2 dies), Nova Zelanda (18 dies) i Sydney (4 dies).

Primer vam mirar de reservar-ho tot per el nostre compte, però em vaig tornar boja mirant vols i connexions i els preus no m'acaben de convèncer... També vaig mirar preus d'hotels i no em sortien els números...
Com que havíem d'agafar tants avions em feia por comprar un vol i que quan volgués agafar la següent connexió ja no em sortís disponible o que els quilos de l'equipatge permesos en una companyia o altre fossin diferents i tinguéssim problemes...

A més teniem un munt de feina amb el casament, i al final vam optar per anar a preguntar a una agència que ens havia recomanat una amiga que també havia estat de lluna de mel a NZ.

L'agència on vam anar és de Girona i es diu GANESHA TRAVEL i des del principi ens van atendre molt bé!
Són una parella molt simpàtica que coneixen molt bé tota la part d'Oceania i a més van viure una temporada a Nova Zelanda. Això va anar molt bé perquè ens van donar molts bons consells i ens van ajudar amb dubtes de l'itinerari.
Els de Ganesha Travel ens van reservar tots els vols (i amb 30 kg d'equipatge a tots! uee), els hotels de Dubai i Sydney i també ens van fer la reserva de l'auto-caravana.
La veritat és que trobo que va sortir força bé de preu perquè jo ho mirava pel meu compte i inclús em sortia més car.

(Llac Tekapo, New Zealand)

Però vinga passem a el que us interessa, que és el pressupost total del viatge! :P

Abans però us posaré el canvi de moneda que hi havia en el moment que nosaltres hi vam anar, que per sort era un canvi molt i molt bo comparat amb mesos enrere i això va fer que el viatge ens sortís molt més barat del que havíem calculat al principi!

CANVI DE MONEDA SETEMBRE - OCTUBRE 2015

• Nova Zelanda: 1 dollar neozelandès =  1'78 euros
  • Sydney: 1 dollar australià = 1'64 euros
  • Dubai: 1 dirham = 0,24 euros

El pressupost del nostre viatge (un total de 26 dies) és el que mostro a continuació.
Com veureu us poso els enllaços a les webs de totes les activitats i excursions que vam fer.

PRESSUPOST (per persona)

• Vols internacionals . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1532€
  • Barcelona - Dubai (Emirates Airbus A380)
  • Dubai - Melbourne (Emirates Airbus A380)
  • Melbourne - Christchurch (Qantas Airways)
  • Auckland - Sydney (Qantas Airways)
  • Sydney - Dubai (Emirates Airbus A380)
  • Dubai - Barcelona (Emirates Airbus A380)
  • Hotels i Auto-caravana . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1190€
  • Hotel Sun & Sands Dubai (2 nits)
  • Mercure Hotel Auckland (2 nits)
  • Base Backpackers Sydney (3 nits)
  • Auto-caravana Apollo Cheapa Campa (18 dies)
  • Assegurança de viatge . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .97€
  • Gasolina . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .300€
  • Desplaçaments Dubai, Sydney i Auckland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .65€
  • Menjars . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .250€
  • Extres i compres (Souvenirs, frikades, regals... etc). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85€
  • Excursions i activitats . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 438€

TOTAL: 3957€ / persona

Suposo que us ha sobtat que gastèssim tan poc en menjar, això és perquè gaire bé tots els dies ens cuinàvem el menjar nosaltres mateixos a l'auto-caravana i això ens va permetre estalviar molt! :)

Tot seguit us poso unes quantes coses que cal tenir en compte a l'hora d'organitzar el viatge:

COSES A TENIR EN COMPTE

• Per conduir a Nova Zelanda fa falta fer-se el carnet internacional de conduir. Allà sense aquest carnet no et donen el cotxe o auto-caravana, és un requisit indispensable.
  • No vam necessitar tramitar cap visat de turista abans d'anar a NZ, tot ho fas allà a l'aeroport.
  • Per guiar-nos i conduir per Nova Zelanda, ens vam descarregar una aplicació de mòbil que es diu Maps.me i és un GPS gratuït que no necessita connexió de dades per funcionar. Ens va anar molt i molt bé ja que et permet marcar les teves rutes i els teus punts destacats. Molt recomanable i us estalvieu llogar un GPS allà (et foten cada clavada...).
  • Per entrar a Austràlia si que fa falta fer-se el Visat ETA prèviament. A nosaltres ens ho va fer l'agència però anant a la web oficial ho podeu fer.
  • Per entrar als Emirats Àrabs Units tampoc vam necessitar fer cap visat abans del viatge.
  • Recomanem fer-se una assegurança de viatge per anar a Nova Zelanda, ja que al fer tantes excursions i esports hi ha moltes probabilitats que et puguis fer mal i millor prevenir que curar... que allà anar al metge no és pas barat.

I per avui ja n'hi ha prou! jeje En la pròxima entrada posaré l'itinerari que vam fer i webs útils a l'hora de planejar el viatge!
No em vull oblidar de fer uns petits agraïments a tots els amics que han estat a NZ i que em van ajudar a organitzar els dies i em van deixar els seus itineraris: Sílvia Valentí, Marc Grifell, Anna Aurich, Albert Pla, Pere Serra, Ganesha Travel.

Blogger Comment

1. Ja puc estalviar per quan hi anem!!
    Pero crec que nomes fariem NZ...
    Amb ganes de veure el itinerari ;)

ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, surt una mica car perquè està tant i tant lluny... de totes maneres crec que el preu que ens va costar per tot un mes i comptant que no ens vam privar de res (vam fer mil activitats i vam comprar moltes coses) està força bé! Sé de gent que han pagat 6000 euros per cap o més...
      Si aneu a Nova Zelanda intenteu anar-hi més dies, ens van quedar cosetes pendents a nosaltres! (Clar que és díficil aconseguir tants dies de festa a la feina... jejeje us haureu de casar!)
      Dubai i Sydney també van ser brutals i aprofitant que hi fèiem escala no ens ho podiem perdre. :)

Elimina
  2. hi
    i need some advice on Desert Safari in Dubai. I have some lead which i found in this link
    dubai
    but i think i would need some more research on it.

ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Somya, what do you need?
      We made the tour with this company: https://www.disfrutadubai.com/actividades/excursion-desierto-dubai