Yokohama i massatge Japonès

dijous, 16 de febrer del 2012
Després de visitar Kamakura, vam agafar el shinkansen en direcció Yokohama.
Un cop allà vam agafar un metro per anar a visitar la zona de Chinatown. És impressionant, de cop és com si canviessis de país! De fet, Yokohama té el barri Chinatown més gran del món.
Us poso unes quantes fotos perquè us feu una idea de com és:

El barri està ple de restaurants, botiguetes, centres comercials! És molt entretingut passejar-s'hi! Hi ha molt de colorido i està tot ben atepeït de coses!
Quan entres a les botigues tothom et ve a parlar i t'intenten vendre tot el que poden!

Després de fer una volta d'un parell d'hores, vam anar a peu fins a la zona del port, a on hi ha el Yamashita Park.
Hi ha un parc amb zona enjardinada i un passeig vora el mar, com que estàvem cansadíssims ens vam asseure molta estona en un banc i anàvem mirant la gent que anava passant.

(Vaixells del port)

(Uns escolars que feien una visita a la zona del port. Es van posar a cantar tots junt durant molta estona, al principi ens feia gràcia però no paraven mai! XDDD)

Des del port es veuen unes vistes magnífiques de la zona de Minato Mirai! (on hi ha la Landmark tower i la famosa noria).

No ens vam acostar a la zona de Minato Mirai ja que se'ns feia tard i estavem molt cansats, ho deixem pendent per un altre viatge! ;)

Cap a les 6 de la tarda vam agafar el shinkansen de tornada a Tokyo, i com que abans de les 7 ja hi erem estavem molt cansants i no teniem res més planejat, se'ns va acudir anar a fer-nos un massatge japonès (molt aprop del nostre hotel a Ikebukuro hi havia un centre de massatges).

Ens va costar molt entendre'ns amb els responsables del centre de massatges, no parlaven gens d'anglès. Al final entre fotos i símbols ens vam entendre.
Vam demanar un massatge d'esquena de 40 minuts (ens va costar uns 3900 yens = uns 32 euros amb el canvi que teníem nosaltres).
Ens van agafar a tots dos de cop, i jo pensava que hi haurien sales individuals de massatges (com les que he anat a Catalunya), però no, allà hi ha una sala gran amb 5 o 6 camilles de costat (d'aquelles que tenen un forat per posar el cap) i posen a tota la gent allà per fer els massatges.
No et fan treure res de roba (als que he anat jo aquí quedes amb roba interior i et tapen amb una manta), a mi em van fer estirar allà totalment vestida i em van posar dos mantes per sobre el cos. I a sobre ben gruixudes!
Només em sortia el cap! jjajaja Jo pensava que no notaria res del massatge amb tantes capes, però m'equivocava...
Quin mal que ens van fer!!! No només era un massatge d'esquena, sinó de tot el cos i era d'aquells que fan mal! Ens apretaven súper fort i jo una mica més i ploro! XDDD Nosaltres que ens pensàvem que era relaxant i que va!!! Una mica més i no aguanto els 40 minuts!
Però quan sorties del massatge sorties com nou!! Era un massatge d'aquells que fan mal però que són bons perquè et posen totes les coses a lloc! ( i no us penseu que som finolies eh?? fotia molt mal!!).

I res, després del massatge vam anar directe a l'hotel i vam quedar clapats al llit de lo bé que ens havíem quedat!
Aquella nit vam menjar un combini a l'habitació i a dormir aviat!
L'endemà era el nostre últim dia a Tokyo.... quina pena!!