Visita a l`Estàtua de la Llibertat

dimecres, 4 d’abril del 2012
Avui parlaré de la nostra visita a l'estàtua de la Llibertat i al museu de la immigració de Ellis Island.

Si hi voleu anar, us recomano que hi aneu ben aviat al matí ja que es formen cues llarguíssimes!
Per anar a visitar l'estàtua s'ha d'agafar un ferry que surt des de Liberty State Park. S'ha de comprar un tiquet que serveix per anar i tornar amb el ferry fins a l'illa de l'estàtua de la llibertat i també per a Ellis Island, que és una illa del costat on hi ha el famós museu de la immigració.
Si no recordo malament val 13$ (uns 11'50 euros).

Com que vam anar cap a buscar el ferry a les 10 del matí, ja hi havia força cua i ens vam haver d'esperar uns 45 minuts abans de poder embarcar.
Sort que el Liberty State  park és macu i entretingut i anàvem fent fotos del que vèiem per allà.

(el vaixell groc que es veu de fons és el ferry que vam agafar)

Es tarda tant a embarcar en el ferry perquè et fan passar per un arc de detecció de metalls i et registren... Deu n'hi do com són els americans!

(Sortint del moll de Liberty State park)

(Impressiona tot i que no és pas gaire gran (fa uns 50 metres d'altura))

(aquí es veu la illa on es troba l'estàtua)

Aquí vam fer la nostra sessió habitual de fotos friquis! jeje I en Yesu com no, es va comprar unes ulleres de l'estàtua de la llibertat! jajaja

(fent el friki! jeje)

Tota l'estona van passant ferrys, i tu pots baixar a veure l'estàtua de la Llibertat i quan ja has fet una volta per allà agafes un altre ferry que et porti al museu de la immigració. Quan acabes del museu també van passant ferris que et tornen a deixar a Manhattan.
Per cert, si voleu entrar dins de l'estàtua de la Llibertat i pujar fins a la corona, crec que s'ha de demanar hora i es paga a part. Nosaltres no hi vam anar perquè vam creure que no valia la pena.

(foto feta mentre anàvem cap a l'illa d'Ellis.)

(Entrada del museu de la immigració)

(En Yesu és del poble de Pinto i li va fer gràcia trobar-se això)

Hi havien nines de cada país, en Yesu li va fer la foto a l'espanyola i jo a la polaca! jejeje

Ens va agradar molt el museu de la immigració, és molt interessant! T'explica tota la història de la gent que arribava als EUA i totes les proves i controls mèdics que els hi fèien.
Si no estaven sans no els deixaven passar... i els hi miraven els ulls, la sang... etc. Els podien tenir 4 hores examinant-los!

(proves que els hi feien als ulls)

(aquí és on es venien els tiquets per agafar el ferry)

(meravelloses vistes dels gratacels des del ferry)

(típiques fotos amb els gratacels a darrera i amb l'estàtua de la llibertat)

El temps que vam dedicar a la visita van ser unes 4 o 5 hores entre cues pel ferry, visita de l'estàtua de la Llibertat i el museu de la immigració.

Apa per avui això és tot! :D