Un dia a Central Park

dijous, 29 de març del 2012
L'entrada d'avui està dedicada al pulmó de Nova York: Central Park! :D

Nosaltres vam decidir recòrrer els 4km que fa de llarg tot passejant i hi vam dedicar casi tot un dia (de 10 del matí fins a les 6-7 de la tarda), durant la passejada també vam entrar a alguns museus que hi ha per el voltant del parc.

El Central Park és un parc que s'ha de veure i disfrutar amb calma, tu vas caminant per allà i et trobes des de gent fent picnic, com gent parant el sol (rollo platja), partits de beisbol, gent que canta i balla... etc. És molt divertit, la gran majoria de coses que veus han sortit a les pelis!!

Per exemple, jo feia poc que havia vist una peli de disney que es diu "Encantada", i hi ha una escena musical que passa al Central Park, doncs em va fer molta gràcia veure tots els llocs que surten a la peli! jejee I qui diu aquesta peli en diu mil més...

Aquí us deixo el vídeo de la peli perquè us en feu una idea:

Em va encantar el central park, perquè és com si de cop i volta ja no estiguèssis en una ciutat... és tan ample i llarg que a vegades ni veus els gratacels dels voltants, és un bon lloc per desconnectar de tot!

(Xancles + Central park = mala combinació)

(el Hachiko de New York! jeje)

Ara explicaré una mica detallat el que vam anar fent durant tot el dia a Central Park.
El parc quedava a uns 10 minuts a peu del nostre hotel, i cap a les 10 del matí vam anar cap allà. Només d'entrar-hi ja vam començar a veure ple d'esquirols i una gran esplanada on hi havia ple de gent parant el sol amb banyador! Ben bé com si fós la platja! jajaa feia molta gràcia!
Nosaltres també ens hi vam estirar una estona! S'hi estava super bé! jeje

Mmm que bé s'hi estava!

Llavors vam seguir caminant i pel camí ens anavem trobant coses curioses: gent fent esport i footing (típic de les pelis), gent cantant i fent espectacles musicals, els típics xiringuitos de hot-dogs i unes galetes salades que estaven per tot arreu... etc.
Com que no ens havíem posat hores, ens anàvem parant a mirar tot allò que ens feia gràcia, i ens assentàvem als bancs a veure passar la gent! Ben bé com una peli! jiji

(típiques paradetes de begudes, hot-dogs... etc)

(músics)

(gent fent esport)

(els futurs jackson five? jeje)

Un punt important que us sonarà de moltes pelis és "Bethesda Terrace" on hi ha la font de "Angel of the Waters" que surt a tot arreu!
Tampoc us podeu oblidar de veure el castell de "Belvedere".

(font de Angel of the waters)

(aquí ens vam parar a fer una mica el mico! jejeeje)

No podeu marxar de Central Park sense haver agafat una barqueta de rems i anar per el llac! (De fet al park hi ha vàris llacs... jo en vaig comptar 5, però només n'hi ha un on es poden agafar barques, es diu "The Lake" original eh? jeje)
Crec recordar que no era gaire car i tenies una hora per anar remant per allà, hi ha molt bones vistes!
I mentre naveges passes per sota del pont "Bow Bridge" que també és molt famós.

El Central Park també té una pista de patinatge oberta tot el dia i un zoo, tot i que no hi vam entrar.

(Brow bridge)

(grans vistes)

(aquí casi ens menjem un arbre tant fer fotos... jajaja)

(la mateixa barqueta que surt a la peli que us he dit! jeje)

(quan portes un rato remant és cansat eh? ...)

Mentre anàvem caminant ens vam para a visitar el museu d'Història de Nova York on vam entrar gratis. Posava que es podia pagar voluntàriament però nosaltres vam fer-nos els guiris i vam entrar sense pagar... jeje (ja faré una entrada especial de museus per explicar-ho millor).

Vam dinar a les escales del museu uns entrepans que vam comprar en una botiga dels voltants i vam continuar recòrrent el parc.
Vam dedicar una estona a veure com jugàven uns nanos en un camp de bèisbol que hi ha al parc i també vam vorejar un llac gegant (el més gran del parc) que ara no recordo com es diu...
Sobretot no feu com jo que vaig anar amb xancles tot el dia... porteu bon calçat perquè sinó us sortiran unes mules que flipes...

(el que va sobrar del dinar s'ho van menjar els coloms)

(el llac gegant que us comentava... és enorme!!!)

(perquè us feu una idea de lo ample que és central park... els gratacels estan súper lluny!)

Cap a les 4 de la tarda havíem aconseguit fet els 4km de llarg que fa el park, i vam disposar a tornar enrera aquest cop caminant per l'altre costat de park ja que ens faltava veure el lloc on van disparar a en John Lennon i on hi ha el seu memorial.
Jo ja no podia amb la meva ànima de tan caminar...
Finalment hi vam arribar i vam fer les fotos de rigor. Hi havia molta gent que hi deixava flors, amb guitarres cantant "Imagine" i amb fotos d'en Lennon.

(memorial John Lennon)

Just al costat del memorial hi ha el bloc de pisos on vivíen en John Lennon i la Yoko Ono (de fet ella encara hi viu), i es veu que la Madonna també té un pis al mateix bloc.

(casa d'en John Lennon i la Yoko Ono)

Després de veure el Memorial, una mica més endavant hi ha el Museu d'Història Natural de NY (el que surt a la peli "Noche en el museo" d'en Ben Stiller). Allà també hi vam entrar i està molt bé!! (ja l'explicaré en una altre entrada).

Sortint del museu estavem reventats... i vam decidir agafar un taxi que ens portés fins a l'hotel. Jejjee és van clavar una mica, però si aneu a NY mínim un cop heu d'agafar un taxi i sentir-vos com el protagonista d'una peli típica! jeje
Ahh i recordeu que en baixar del taxi a part de pagar la factura s'ha de donar propina... (allà demanen propina per tot i és de mala educació no donar-ne....)

(moment triumfal en baixar del taxi! jejeje)

Us deixo una pàgina que explica coses del Central Park i que està força bé:

I apa això és tot per avui! :D

Blogger Comment

1. El museo d'historia Natural!!! ens hi pasarem hores segur xDDD
    i al central park fijo que també!!!

ResponElimina
  2. siii el museu és per entretenir-s'hi! :D
    I central park una passada!