Palm Jumeirah, Atlantis, Mall of Emirates i Dubai Miracle Garden

dijous, 3 de desembre del 2015
I avui toca la última entrada dedicada a Dubai amb les últimes visites a la ciutat i en especial a la "Palmera Jumeirah" com a tema estrella!

(Palm Jumeirah en una vista aèria - Foto de Google)

Després de visitar Deira al matí, vam agafar el metro i vam anar a dinar al centre comercial "Mall Of Emirates" que encara no havíem visitat i que ens quedava força a prop de la palmera.
Aquest centre comercial també és impressionant (com tot a Dubai!)  amb un cúpula gegant i una pista d'esquí a dins!

(La impressionant cúpula)

I aquí podeu veure unes quantes fotos de la pista d'esquí! És enorme i hi havia molta gent!

(Semblava que feien classes d'esquí per col·legis ja que hi havia molts grups de nens. Ojala n'haguéssim fet de petits a la meva escola! jeje)

Després de visitar el centre i dinar vam anar cap a la Palmera Jumeirah!
La Palm Jumeirah és una illa artificial construïda en forma de palmera datilera, que està formada per un tronc (de casi 3 km de distància), 17 branques i una illa circumdant que serveix de trenca-ones.
A Dubai hi ha 3 illes palmeres i la Jumerirah és la més petita de les 3 (no m'imagino com deuen ser les altres perquè aquesta és enorme!!).
Principalment és una àrea residencial privada (on hi viu la gent forrada de pasta) on cadascú té la seva casa amb piscina i platja privada!
També hi ha la tira d'hotels luxosos, entre ells l'Atlantis un dels més famosos.

(Vista aèria de la Palmera)

Com arribar fins a la Palm Jumeirah

Si heu d'anar a la palmera reserveu força estona per arribar-hi ja que cal agafar varis transports per anar-hi (A no ser que hi aneu directament amb taxi).
Nosaltres vam haver d'agafar primer el metro, després un tramvia i finalment un monorail que recorre la palmera i et deixa al costat de l'hotel Atlantis.

Aquestes són les parades on heu de baixar i pujar:
  1. Agafar el metro fins a la parada de Dubai Marina.
  2. Des de la parada de Dubai Marina, fer transbord cap al tramvia i anar fins a la parada Palm Jumeirah.
  3. En sortir del tramvia cal caminar uns metres i agafar el Monorail privat "Palm Monorail" per recórrer la palmera (val molt la pena!).
(Mapa de metro de Dubai)

(Mapa del tramvia de Dubai)

IMPORTANT: Per agafar el monorail que recorre la Palmera cal que porteu diners en efectiu ja que no accepten pagament amb targetes! :(

Nosaltres vam quedar ben fotuts ja que després de caminar una estona amb una calor espantosa (des del tramvia fins que agafes el monorail has de caminar un tros a través d'un pàrquing d'un edifici), quan vam arribar a les taquilles una tia molt borde ens va dir que no acceptaven targetes i que no ens podia vendre el bitllet! Ni tan sol acceptaven euros! No ho entenc, en un lloc tan "pijo" i que et facin pagar en efectiu!
Nosaltres li dèiem que no portàvem efectiu (no vam descanviar dirhams per dos dies a Dubai) i que en poques hores sortia el nostre avió... però no hi va haver manera...
Al final vam haver de tornar a peu per on havíem vingut i buscar un banc on treure diners per després tornar a fer tot el tros a peu cap a la taquilla.... ufffff i amb 50 graus de calor!

Però com que l'ocasió s'ho valia ho vam fer, llàstima que vam perdre casi una hora de temps i per culpa d'això no vam tenir temps d'anar a visitar d'aprop el famós hotel Burj Al Arab (el que té forma de vel.la).
Com que les distàncies són tant grans a Dubai, perds molt de temps anant d'un lloc a l'altre i ja no teníem més temps.... :__(

També cal dir que el preu del Palm Monorail és una mica car (si no recordo malament uns 25 Dirhams per cap...) però a mi em va agradar molt anar per la palmera. La veritat és que és una construcció que em va fascinar!

(Hotel Burj Al Arab des del Palm Monorail, com veieu les distàncies entre els llocs a Dubai són gegants)

Des del monorail vaig intentar anar fent fotos dels braços de la palmera, però veig que han quedat una mica borroses.
Era impressionant veure totes les cases iguals i amb la seva piscina i la seva platja!! Ara bé, t'has de confondre de casa segur! Totes són iguals!

(Totes les cases són exactes i amb tots els luxes)

Per internet he trobat algunes fotos dels braços de la palmera perquè us en feu una idea:

Al final del trajecte del monorail de cop i volta et trobes amb l'impressionant hotel Atlantis!
L'hotel és dels més famosos de Dubai, fa 93 metres d'alçada i té més de 1500 habitacions.

(Platja privada de l'hotel Atlantis)

(Passejant pels voltants de l'hotel)

(Pots entrar dins la planta baixa de l'hotel on hi ha restaurants, botigues i un aquari gegant! A la foto un sostre de colors que em va cridar l'atenció)

(En Yesu amb el logo del monorail)

Un cop visitats els voltants de l'hotel, vam tornar a agafar el monorail per anar cap el nostre hotel a buscar les coses i marxar cap a l'aeroport.

(Tornant ja es ponia el sol i teníem aquesta fantàstica vista)

(Els gratacels que es veuen al fons són Marina Creek, n'hi ha moltíssims! Nova York al costat d'això no és res!)

(Marina Creek)

(Posta de sol davant de Marina Creek).

Dubai Miracle Garden

Quan preparava el viatge, per casualitat vaig veure una foto a instragram d'un jardí multicolor a Dubai.
Em vaig quedar meravellada i de seguida vaig començar a buscar-ne informació!
Es tracta del Dubai Miracle Garden i es el jardí de flors naturals més gran del món amb 72.000 metres quadrats i 45 milions de flors plantades. Brutal!!!

La putada és que just per les dates en què érem a Dubai el jardí ESTAVA TANCAT!! Noooooo!!! buaaaaa!
Com que costa tant mantenir un jardí així en ple desert només obren 3 o 4 mesos a l'any i més cap a l'hivern que és quan baixen una mica les temperatures a Dubai.

Així que ens vam quedar sense poder visitar aquesta meravella.... snifff snifff.... però ara tenim una excusa per tornar a visitar Dubai més endavant!

Us deixo amb algunes fotos que he tret de la web del jardí perquè us feu una idea de lo maco que és!

I amb això s'acaba la crònica dels nostres dos dies per Dubai! Aprofitats al màxim com heu vist! jeje