Dia 6 (II): Visita a Wanaka i a les Blue Pools

dimecres, 17 de febrer del 2016
Hola!
En aquesta entrada explicaré la segona part del sisè dia de ruta per Nova Zelanda.
Podreu llegir la nostra visita al poble de Wanaka i la nostra excursió a les fantàstiques Blue Pools.

(Blue Pools)

Aquí teniu la ruta, el temps i les distàncies d'aquell dia:
  • Ruta total: De Queenstown fins a Haast
  • Part explicada en aquesta entrada: Visita a Wanaka i a les Blue Pools.
  • Km totals realitzats: 264.7
  • Temps total de conducció: 2:55 hores
  • Llocs a visitar: Wanaka, Blue Pools
  • Data de la ruta: 30 de setembre del 2015

Després d'haver anat al Puzzling World, vam menjar en un Kebab del centre de Wanaka i vam començar la nostra visita.

Wanaka és un poble petit i amb un parell d'hores de visita en vam tenir prou. Té un llac enorme molt bonic on a l'estiu es veu que hi fan moltes activitats.

Abans d'anar a Wanaka havia llegit que molta gent el comparava amb Queenstown i deia que era més o menys igual.
Però personalment per mi Queenstown és molt millor!
A Queenstown hi ha més ambient, més moviment de gent, més hotels, bars, restaurants botigues.... etc (després de tants dies voltant per mini pobles ens va agradar trobar un lloc amb "ambientillu" i amb més persones que ovelles  jejee).
I Wanaka és més petit i més tranquil i no hi ha tanta oferta de restaurants ni hotels. També cal dir que el dia que vam anar-hi el temps no ens acompanyava massa i gaire bé no hi havia ningú pel carrer. I suposo que això també ajuda a l'impressió que t'emportes d'un lloc.

Primer de tot vam començar la visita vorejant el llac de Wanaka i admirant les vistes.

(Llac de Wanaka)

(Per variar feia molta fred!!)

Ens va sobtar veure molts de pares i nens jugant als parcs infantils entre setmana i en hores de feina. No sé quin horari deuen fer allà a Nova Zelanda, però molts cops veiem famílies fent activitats i als parcs en hores laborals i en dies no festius.

(Els parcs infantils de Nova Zelanda són super molons!!)

(Després de veure aquests llacs i paisatges tan macus a Nova Zelanda, a partir d'ara tots els paisatges em semblaran una merda... XDDD)

(Fent el pallasso en els desmais)

Després de fer una passejada per el llac, vam anar a fer una volta per les botiguetes del centre del poble.
Com que vam acabar la visita més aviat del que havíem calculat, vam decidir fer un tros més de la ruta que teniem prevista pel dia següent i així no havíem de fer tants quilòmetres l'endemà.
Vam decidir anar a veure les Blue Pools i fer nit a Haast, un poble aprop de la costa.

De camí a les Blue Pools teniem aquestes meravelloses vistes dels llacs Hawea i Wanaka:

Per el camí hi ha molts punts per parar amb miradors molt bonics!

(Els pàrquings dels miradors són força amples i hi caben 2 o 3 cotxes)

Al cap d'una estona conduint vam arribar al punt on es comença l'excursió a les Blue Pools.
Hi ha un pàrquing per deixar els cotxes i cartells indicatius del temps que dura l'excursió: 30 minuts a peu entre anar i tornar.

Després de caminar uns 5 minuts arribes a un pont molt llarg i ja començes a veure unes aigües turqueses i transparents impressionants! :) Sembla mentida que puguin estar tan netes i ser d'aquest color tan maco!

(Blue Pools)

(Vam tenir sort que no hi havia casi ningú quan hi vam anar)

(Ens van venir moltes ganes de tirar-nos a l'aigua a nedar! Llàstima que feia massa fred...)

No vam poder resistir la temptació de baixar a peu de riu per veure i tocar l'aigua i fer-nos una foto des de dalt del pont. A l'estiu ha de ser genial poder-s'hi banyar! Ara bé, estava ben ple de mosquits!!

(Durant el camí de tornada des de les Blue Pools et vas trobant cascades i paisatges molt bonics)

Un cop acabada la visita vam conduir fins al poble de Haast on vam passar la nit en un càmping per tal d'estar més a prop del nostre destí de l'endemà: el Franz Josef Glacier (teniem contractada una excursió pel gel del glaciar).
Cal dir que el poble de Haast és molt lleig i petit i no val la pena parar-hi! A més no hi ha cobertura d'internet i també és l'últim poble on hi ha gasolineres fins a arribar al Franz Josef Glacier, o sigui que si passeu per allà i aneu justos de benzina no us oblideu d'omplir el dipòsit!

I això és tot per avui!
Salut! ;)

Blogger Comment

1. Quins colors mes macos!!!
    Ha de ser impresionant en directe.