Arribada a Sydney i visita al Wild Life Zoo i al Sea Life Aquarium

dijous, 16 de juny del 2016
Un cop acabada la crònica del viatge a Nova Zelanda ara toca explicar-vos els 4 dies que vam passar a la fantàstica ciutat de Sydney!

(Koalas al Wild Life Zoo)

Vam arribar a l'aeroport de Sydney un dimarts al matí procedents de Auckland (NZ) i després de passar tots els controls d'aduana ens vam dirigir cap a la ciutat.

Per anar de l'aeroport de Sydney a la ciutat, la manera més ràpida i còmode és agafar el tren Airport Link que et porta al centre en uns 15 minuts.
Té vàries parades en els punts més cèntrics i val 18.20 dòlars australians (uns 12 euros).
El preu és una bastant car ja que et cobren una taxa aeroportuaria.

Us deixo la web on podeu consultar tota la informació de l'Airport Link, i una imatge de les parades que té:

(Parada que fa el tren que va de l'aeroport al centre de Sydney)

El nostre hostal estava per la zona del Darling Harbour, o sigui que vam baixar a la parada "Town Hall Station" que era la que ens quedava més a prop.
Després d'instal·lar-nos, descansar una estona i dinar (estàvem molt cansats del vol i d'haver matinat tant) vam sortir a visitar la ciutat.
Aquell dia per mala sort plovia força (normalment Sydney és una ciutat molt assolellada) per això vam decidir anar a visitar el Wild Life Zoo de Sydney, que és un zoo on hi ha espècies d'animals que només existeixen a Austràlia i està en un lloc cobert del Darling Harbour.

En comprar l'entrada t'oferien la possibilitat de comprar un paquet d'entrades de vàries atraccions de Sydney i així et sortien més barates.
Nosaltres vam agafar un pack de 3 activitats que valia 65 AUD$ (uns 42 euros) i incloïa: el Wild Life Zoo, el Sea Life Aquarium i la Sydney Tower Eye.

(Darling Harbour abans que comencés a ploure)

(Darling Harbour)

Teniem moltes ganes d'anar a aquest zoo ja que es podien veure animals únics d'Austràlia i jo volia veure cangurs i koalas!
Només d'entrar ja t'anaves trobant tot tipus de serps (entre les quals hi havia les més mortals i verinoses del món).

(Serps australianes! Quina por!)

També hi havia moltes granotes de diferents espècies, llangardaixos i un munt de rèptils més!
Us deixo unes quantes imatges perquè els veieu. No em pregunteu el nom de molts perquè no m'enrecordo...

(Granotes marronoses)

(Llangardaixos en parella)

També vam veure un Casuari que és un ocell no volador molt gran i molt estrany que només es troba a zones de la selva d'Austràlia i Nova Guinea.
Els Casuaris medeixen entre 1,27 i 1,70 cm i les femelles pesen uns 58 kg. És el segon ocell amb més pes del món.

(Casuari)

(A l'esquerra una de les serps i a la dreta una de les vàries espècies de cangurs)

Una cosa molt guai que feien en el Wild Life Zoo era el "Kangaroo Keeper Talk" on durant mitja hora (crec que era cada dia a les 16:00 h) podies anar a alimentar i tocar els cangurs. Concretament en vam poder alimentar dos: la Daphne i la Martha.
Això ens va encantar i va ser una experiència brutal!

(Tocant i alimentant els cangurs)

També hi havia els cuidadors dels cangurs i podies fer-los tota mena de preguntes sobre aquesta espècie.

(Daphne)

(Martha)

Després de passar una estona molt agradable amb els cangurs vam anar al pis de dalt on hi havia els Koalas i també feien una sessió per tocar-los i alimentar-los.

Malauradament ens vam equivocar d'hora i l'últim "Koala Keeper Talk" havia estat a les 15:30 hores... Quina llàstima perquè m'hagués agradat molt tocar-ne un!

De totes maneres els vam veure igualment dormint a dalt dels arbres (es veu que dormen durant 20 hores al dia!) i ens vam enamorar d'una mare Koala amb el seu fillet que estaven abraçats! Eren súper macos!! :D

(A l'esquerra la mare Koala abraçada al seu fillet i a la dreta un altre Koala dormint)

(Eren adorables!! No sé com s'ho fan per no caure d'aquí dalt)

Quan ja et penses que ho has vist tot del zoo, al final de tot et trobes amb el cocodril REX que medeix més de 5 metres i és dels més grans d'Austràlia.
Al principi no el veiem perquè estava submergit a l'aigua però quan va treure el cap vam flipar!

(Rex)

Si baixes al pis de sota pots veure per dins la piscina on està el cocodril i així s'observa millor. És totalment enorme i fot molta por!

(El cocodril Rex que medeix 5 metres!)

Després de veure el cocodril ja s'acabava la visita al Wild Life Zoo i com que a fora encara plovia vam decidir anar a veure l'aquari Sea Life Aquarium que es troba just al costat del zoo.

Al Sea Life vam poder veure un Ornitorinc, que és un dels animals més estranys del món.
Els Ornitorincs són mamífers verinosos semi-aquàtics que es troben a l'est d'Austràlia i a Tasmània i són els únics mamífers que ponen ous enlloc de donar a llum a cries vives.
Són raríssims ja que tenen bec d'ànec, cua de castor i potes de llúdria!
Els ornitorincs són tot un emblema animal a Austràlia i inclús surten a les monedes de 20 cèntims.

Ens va costar força veure'l però aquí el teniu:

(Ornitorinc)

Llavors t'anaves trobant amb diferents aquaris on podies veure mil peixos de diferents colors.

(Meduses)

(Un peix "Doris" de "Buscant en Nemo" al costat d'un pop)

(Cavallet de mar, en tenien molts i de molts colors diferents! Són preciosos)

La part final del Sea Life és on es poden veure peixos molt grans i taurons de totes classes.

(Peix serra)

(La part de sota d'aquests taurons feia molta gràcia, semblaven cares enfadades! jeje)

Aquí teniu una col·lecció de fotos de les suposades "cares cabrejades" dels taurons. Va ser divertit observar-los! jeje

(Aquest Manatí en canvi tenia cara "d'adorable" jeje)

Al Sea Life tenen una zona on hi ha un túnel que passa per sota de l'aquari principal i pots anar observant les diferents espècies i sobretot els taurons.
Ens hi vam quedar una bona estona perquè ens relaxa veure els diferents peixos i la veritat és que et quedaves ben hipnotitzat!

(Veure els taurons era fascinant!)

(Impressiona eh?)

(Estàvem pràcticament sols al túnel)

Hi havia una zona on hi havia moltes estrelles de mar de diferents colors i et deixaven agafar-les i tocar-les.

(Estrella de mar maquíssima)

Un cop vam haver visitat l'aquari, el temps havia millorat així que vam anar a fer un vol per la zona. Allà al costat del Darling Harbour hi ha un jardí Xinès que semblava molt bonic, volíem visitar-lo però era de pagament i ja ens havíem gastat prous diners aquell dia així que al final només el vam veure per fora.

(Jardí Xinès)

Just al costat del jardí xinès comença el barri de China Town i vam anar a fer-hi una volta i a comprar uns quants souvenirs.
Després de visitar la zona ja s'havia fet tard i vam anar a sopar en un McDonalds (per connectar-nos per Wifi ja que a l'hostal era de pagament).
Llavors ja vam tornar a l'alberg a dormir ja que estàvem molt cansats!

(Porta d'entrada a "China Town")

En la pròxima entrada us parlaré de la nostra visita a la Sydney Tower Eye des d'on es poden veure unes vistes genials de la ciutat i de la nostra excursió per veure balenes: una experiència màgica i que mai oblidarem!