Tokyo: Akihabara i Shinjuku (de nit)

dilluns, 2 de gener del 2012
Després de tornar de l'excursió a Nikko, com que vam arribar a Tokyo cap a les 5 de la tarda, vam decidir anar a fer un volt per el barri del manga: AKIHABARA! :D

Akihabara és una passada!! Està ple de centres comercials i edificis super alts tots totalment dedicats al manga!! Per els que ens agrada és el paradís! Hi ha merchandansing de tot tipus de totes les sèries, figuretes, còmics, pòsters, cd's, peluixos... Increíble!
El problema és que no vaig trobar res del que buscava... El que jo buscava eren coses concretes de sèries que m'agradaven (de fa uns 10 anys o així) i em deien que eren sèries massa antigues i que ja no tenien res.. jopeeee!
Hi havia mil coses però tot de sèries molt noves que ni em sonaven perquè s'acabaven d'estrenar a Japó! :(
Com a màxim vam trobar alguna cosa de Dragon Ball i de Musculman... Però d'altres que jo volia res... Moltes ni sabien quines volia dir..
No sé si això va ser una sort o no perquè si arribo a trobar el que volia m'hagués arruïnat! XDD

Per allà al barri ens hi vam passar 2 o 3 hores ben bones! Ho anavem mirant i remenant tot! jejee
La llàstima és que estava prohibit fer fotos dins de les botigues i no us puc ensenyar bé com era...

Aprop de l'estació de JR vam trobar un centre comercial que era dedicat a les nines Dollfie. Les nines Dollfie són nines totalment personalitzables que els hi pots canviar els cabells, ulls, roba... Les construeixes totalment al teu gust.
En aquell centre comercial ni havia moltes i de tots els tamanys (unes eren de tamany real i tot!), i estava ple de gent super forofa que anava comprant accessoris i roba. Em va sobtar que la majoria de compradors eren nois.

Per la zona d'Akihabara també vam trobar molts edificis de sex shop de moltes plantes!
Vam entrar en un per veure com era i va ser molt divertit! Tenien cada cosa: tangues que eren com una pinça, disfresses de tot el que us pogueu imaginar, consoladors i vibradors de tota mena i una planta dedicada exclusivament a vagines!!! Flipa!
A la planta de vagines hi havia rèpliques de cames de noies i vagines amb tacte igual que a la realitat... També es feien motlles de vagines i hi havia com una exposició de motlles de moltes noies. A sota cada motlle posava el nom de la noia i l'edat... era bastant curiós! XDDD
El que no sabíem era que la planta de vagines era exclusiva per a homes (ara entenc perquè tots em miraven malament) i va venir un encarregat amb un cartell de "Only men" i vam haver de marxar... XDD

Després del sex shop ja vam anar cap a l'estació per marxar cap a l'hotel. A prop de l'estació hi ha el Gundam café que és curiós de veure, tot i que només el vam veure des de fora.

Per sopar vam comprar un combini i el vam menjar a l'hotel i després vam voler fer la pijada del viatge: anar a fer un còctel a l'hotel PARK HYATT (l'hotel de la pel·lícula "Lost in translation").
Uns amics ens ho havien recomanat tot i com que no sabiem que fer aquella nit vam decidir anar-hi.

Ens vam arreglar una mica, no fós cas que no ens deixèssin passar! :D
Vam agafar el metro fins a Shinjuku i em vaig quedar impressionada de lo gran que era l'estació! (crec que és una de les més grans del món)
En sortir a fora et quedés parat en veure tots els gratacels il·luminats! Uff és una passada! Em va encantar!

Després d'estar una estona passejant i fent fotos vam començar a buscar l'hotel Park Hyatt. Estava allà mateix però no hi havia manera de trobar-lo, preguntàvem però ningú no sabia on era!
Al final vam veure un lloc que posava Regency Hyatt i hi vam entrar. XDD Ens pensàvem que era el Park Hyatt, però no podia ser que fós tan baix! XDDD Vam entrar a dins i tot i vam preguntar i la cambrera es va posar a riure i ens va dir: Si home, ja ens agradaria que fos el Park Hyatt! XDDD

Vam sortir i vam decidir agafar un taxi que ens portés fins a la porta de l'hotel (com a uns senyors! jaja).
Els taxis japonesos molen molt perquè la porta s'obre sola quan vols entrar i quan vols sortir. Els conductors són tots homes grans i als seients sempre porten tapetes de ganxet! XDDD
El trajecte fins a l'hotel ens va costar 700 yens.. quan vam arribar a l'hotel va venir un porter a buscar-nos i li vam dir que volíem anar a fer un còctel i ens va acompanyar fins a dins.
Després van venir dos empleats més a fer-nos reverències i ens van acompanyar a l'ascensor. El restaurant està a l'últim pis.

Quan vam sortir de l'ascensor ens va venir a buscar una altra empleada que ens va preguntar si érem hostes de l'hotel. Per un moment vam dubtar en si dir-li que si o que no però al final li vam dir que no, que només volíem prendre alguna cosa.
Ens va dir que hi havia una petit recàrrec per prendre alguna cosa si no érem hostes de l'hotel, però ja que érem allà vam dir que ens quedàvem.

Hi ha unes vistes increïbles des de dalt! Uaaa per flipar! Però bueno no ens van posar al costat de la finestra, ens van fer asseure a la barra on s'asseuen els protagonistes de "Lost in translation" (Scarlet Johansson i Bill Murray)!! jejeje ueee

(Protagonistes de Lost in Translation)

Vam demanar un còctel cadascun i quina clavada per favor i tampoc eren gaire bons que diguem... (20 euros per còctel!!!!)
Mentre bevíem hi havia una actuació d'una cantant de jazz acompanyada per un pianista. Va estar super bé!!

I bueno en demanar la compta va venir la nostra sorpresa, en veure que "la petita comissió per no ser hostes de l'hotel" era de casi 20 euros més per cap!! O sigui que la factura ens va costar 75 euros!! uaaaa però en fi un dia és un dia (quin mal que ens va fer... XDD)
Després vam marxar amb taxi cap a l'estació perquè sinó perdíem l'últim metro... jejeje
Quina clavada tot plegat!! Però va estar bé! :D

(Grans vistes des de l'hotel!!)

(Arreglats per la ocasió!! jeje)

Blogger Comment

1. akihabara la perdicion de mi novio jaja xD

no fuiste a un maid cafe?

y na, por lo de la clavada...que os quiten lo bailao xD

p.d:se nota k estoy en el pueblo que no me sale el catalan xD

ResponElimina
  2. Eii! Doncs no vaig anar al maid cafe.... vam veure les típiques cambreres vestides de gatetes esperant i buscant clients per el carrer però no vam tenir temps d'anar-hi... volíem tornar-hi un altre dia però ens va faltar temps... per el pròxim viatge! jejee