Japó 2019: Itinerari, distàncies i webs interessants

dijous, 23 de maig del 2019
En aquesta entrada us adjunto l'itinerari de dos setmanes que vam fer i un llistat de webs que ens van ajudar molt a l'hora de preparar el nostre viatge a Japó.
Espero que us sigui útil! :)

(Fent amigues japoneses)

01/05/11 - Tokyo
02/05/11 - Kawaguchiko i Mt. Fuji
03/05/11 - Tokyo i Vol Tokyo - Barcelona

En aquest segon viatge a Japó la idea principal era visitar llocs que no vam poder veure en el primer viatge i repetir els que més ens van agradar. És per aquest fet que potser pensareu que alguns dies de l'itinerari són estranys o que falten llocs molt emblemàtics però molta cosa ja la vam veure el 2011 i ara voliem variar.

A part, anant amb un nen de 19 mesos no sabiem si podriem veure tot el previst o hauriem de baixar el ritme... per sort en Genís es va portar com un campió i vam poder fer gaire bé tot el que haviem pensat.

En el mapa següent veureu tots els llocs que vam visitar:

Podeu consultar l'itinerari que vam fer en el primer viatge en el següent enllaç:

WEBS I BLOGS INTERESSANTS PER PREPARAR EL VIATGE

Aquí us deixo algunes webs i blogs que ens van anar molt bé per preparar el viatge:

(Mini toris a Miyajima)

DISTÀNCIES JAPÓ

Les distàncies entre les grans ciutats de Japó i altres llocs emblemàtics són bastant grans, però amb els trens bala que circulen a 400 km/hora et plantes a qualsevol lloc en un pim pam.
Tot i això és recomanable que quan planejeu el viatge i l'itinerari consulteu les distàncies i temps que es tarda d'anar a un lloc a l'altre per no tenir sorpreses i quadrar els horaris de tren.

Nosaltres fèiem servir la web de Hyperdia on posàvem l'estació d'origen, la de destí i el dia que voliem viatjar i ens mostrava uns quants resultats amb les opcions que teniem.
Està molt bé perquè et calcula la ruta i et posa el temps que tardaràs en minuts, la distància en Km i si has de fer transbordaments o no.

Uns dies abans de marxar vaig buscar les rutes de les excursions que voliem fer i em vaig imprimir els resultats.
Un cop a Japó i disposant del Japan Rail Pass vam anar a una oficina de reserva de bitllets i els hi vaig donar les rutes impreses i d'aquesta manera va ser molt fàcil i ràpid entendre'ns i que em donèssin els bitllets que necessitava.

(Exemple d'una ruta de la web Hyperdia per anar de Hamamatsucho [Tokyo] a Otsuki)

I això és tot per avui!
En la pròxima entrada us explicaré com va ser el vol intercontinental de 19 hores amb en Genís (19 mesos) i com vam organitzar les coses que haviem de preparar per ell durant el viatge (farmaciola, menjar, assegurança...).