Japó 2011: Organització i cost del viatge

dimarts, 15 de novembre del 2011
La meva il·lusió des de que era ben petita era anar a Japó (els que em coneixeu de sempre ho sabeu) i el febrer del 2011 la meva il·lusió es va començar a fer real! Vam comprar els bitllets!!
Tot i reservar-los amb 6 mesos d'antel·lació ens van sortir bastant cars... suposo que perquè hi anavem a l'agost...

Tot seguit faré una mica de resum del que ens va costar el viatge (15 dies) tenint en compte que el canvi que vam tenir era  1 euro = 106 yens (no gaire bo, comparat amb mesos anteriors cosa que ens va fer pujar el preu... però degut a la desgràcia del tsunami el canvi va empitjorar...)
Ho posaré tot amb euros per no liar...

PRESSUPOST

Vol amb British Airways. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 880€
Japan Rail pass 14 dies. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 375€
Ryokan Ryoso Kawaguchi - Miyajima (1 nit + sopar tradicional). . . . . . . .108€
K's Kyoto (5 nits). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90€
Sakura House Ikebukuro - Tokyo (7 nits). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .200€
Menjars (esmorzar, dinar, sopar, berenars, "antojos"). . . . . . . . . . . . . . . . . 350€
Extres (Souvenirs, frikades, transports, entrades temples i altres... etc). . . .400€
Excursió Mt. Fuji. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117€
  • Guia espanyol
  • Transports
  • Dinar buffet
  • Begudes
  • Snacks casolans
  • Visites a museus i  coves

TOTAL: 2403€ / persona

Tenint en compte l'elevat preu del vol, que el canvi havia empitjorat, que vam veure 11 ciutats i que no ens vam privar de res (tot el que ens venia de gust provar o fer ho feiem) considero que està prou bé el que ens va costar el viatge. Tot i que si voleu viatjar a Japó encara podeu ajustar més els gastos i que us surti millor de preu.

I referent a la organització del viatge, van ser molts de mesos de mirar rutes, transports, llocs per visitar, crear itineraris...  Una feinada, però m'ho vaig passar molt bé organitzant'ho tot! :D (Fer un agraïment especial a tots els usuaris del fòrum de LosViajeros per la seva ajuda i recomanacions!)
Jo crec que val la pena preparar una mica el viatge i l'itinerari ja que si et distribueixes bé el temps pots anar a molts llocs amb pocs dies, no perdre temps buscant com anar als llocs i treure més suc del viatge, tot i que conec a gent que ha marxat d'un dia per l'altre a Japó sense preparar-se res i a l'aventura i també li ha encantat!

Aquí us deixo l'itinerari que vam fer:

ITINERARI

02/09/11 - Kamakura i Yokohama
03/09/11 - Tokyo
04/09/11 - Vol Tokyo - Barcelona

Bé, per avui s'acaba el rotllo! jeje Les pròximes actualitzacions ja seran de cròniques i curiositats del viatge! :D

Blogger Comment

1. Araaaaa ens entenem!! :)

Així m'agrada!! Suggooi!!!

M'encanta que tinguis un blog! t'afegeixo a la llista de blogs del meu, i te segueixo.

A reveure!

2. Bolló! jejeje
    Doncs jo també et seguiré no sabia que també en tenies! :)

3. Ja veus!!! quina pua lo del canvi!! i espera veure a mi que em toca U.U que d'aquí al Abril l'euro i el dolar encara s'en poden anar mes a la... ejem...

Però en fi, penso gaudir del viatge igualment G_G
    que no vull esperar mes!!!!!!

(pel segon viatge ja esperaré un canvi mes propici jajaja xD)

ResponElimina
  4. Home d'aquí a l'abril poden passar moltes coses... esperem que estigui molt millor! :D
    Tu si que gaudiràs del viatge amb el temps que portes preparant-lo!!!
    Ja estàs fent un blog, un diari i el que sigui eh?? jejee

ResponElimina
  5. jajajaja diari el faré, i blog pues nose...depen de lo animada que torni jaja

6. Molt interessant el teu blog, Sara.
    Me'l llegiré de dalt a baix per preparar el viatge.

oconee

7. M'alegro que t'agradi! :D
    Si necessites info d'alguna cosa o et puc ajudar, no dubtis en dir-m'ho! :D

8. Veig que vas comprar el JRPass amb "Vivre le Japon" que he vist que és una agència francesa. Ho vas fer amb ells perquè era més barat o en tenies bones referències? Gràcies!

9. Ei hola!

Doncs ho vaig comprar allà perquè dels llocs que vaig veure era el més barat i semblaven de fiar.
    (també es pot anar a comprar personalment a Bcn a aquesta adreça: Viajes H.I.S Barcelona S.A - Roger de Lluria 44, 8-1, - Barcelona /93-302 2929, però com que som de Girona hi havíem d'anar expressament i vam preferir fer-ho per internet).

Per "Vivre le Japon" ens va sortir molt bé perquè ho vam demanar i al cap de dos dies ja tenia el JRP a casa! No vam tenir cap problema.
    T'arriba un sobre certificat amb els vals de JRP a dins, un full informatiu i ens van incloure un parell de postals de Japó)

ResponElimina
  10. Gràcies Sara, com que no sóc de bcn també m'interessa alguna agència que ens ho pugui enviar. En prenc nota!

11. És la opció més pràctica! :)

Quan te'n vas cap al Japó Oconee?