Arribada a Dubai i visita al Burj Khalifa

dimecres, 18 de novembre del 2015
Avui us parlaré de Dubai i de la nostra estada allà de dos dies! Vam exprimir al màxim els dies i vam poder fer moltes coses! :)

(Vista aèria del Burj Khalifa, en una imatge de Google)

Vam sortir de Barcelona cap a les 15:30 de la tarda i després d'un vol de casi 8 hores amb l'Airbus A380 (l'avió més gran del món!) vam arribar a Dubai passades la 1 de la nit (hora local).
L'aeroport de Dubai és enorme i es nota que no els hi falta la pasta ja que tenen ple de fonts, llums i pijades per tot arreu! És flipant!
Després de caminar una estona per trobar la sortida vam anar cap a la parada de taxis per agafar-ne un que ens portés cap a l'hotel.
Ho tenen molt ben muntat, només de sortir hi ha moltíssims taxis de 7 places esperant als clients i perfectament coordinats: no tardes gens en tenir-ne un i les cues van molt ràpid!
Si voleu pagar el taxi amb targeta de crèdit pregunteu abans de pujar ja que molts no ho tenen (nosaltres vam haver de pagar amb euros perquè el nostre no tenia lector de targetes...Sort que els taxis allà no són gaire cars).

Només d'arribar a l'hotel ja en vaig fer una de les meves i vaig tenir una entrada triomfal... Anàvem molt carregats i jo duia una maleta de rodes de 25 kg, una maleta d'esquena de 8 kg, el bolso, la càmera, l'anorac (per Nova Zelanda)... i sense pensar-ho vaig voler entrar a l'hotel per una rampa força empinada que hi havia a l'entrada. Evidentment a mitja rampa no vaig tenir prou força ni embranzida per seguir pujant (portava molt de pes i estàvem a 50 graus) i vaig caure en planxa al terra...
El "Botones" de l'hotel en veure que estava caient va venir corrents a intentar agafar-me però no hi va ser a temps i en caure casi el tiro per terra... Si a tot això hi sumeu que el "botones" era nan i jo no ho havia vist i pensava que havia caigut sobre un nen ja us podeu imaginar l'escena! jejee en Yesu encara riu..!

(Fotos on es veu l'entrada de l'hotel i la maleïda rampa... jajaja no sembla tant però quan vas carregat com una mula es nota eh? jeje)

(La nostra habitació a l'hotel Sun & Sands)

El dia següent ens vam aixecar ben aviat perquè teniem hora per pujar al Burj Khalifa a les 9:30 h i desde l'hotel a allà teníem casi mitja hora de metro i una estona caminant per arribar a l'edifici.

El Burj Khalifa és actualment el gratacel més gran del món amb gairebé 1 km d'altura! És impressionant!
IMPORTANT: Per visitar-lo cal reservar hora prèviament via web ja que si hi vas sense reserva el preu és molt i molt més car.

Depen de l'hora del dia que el visitis el preu també varia. Per exemple a l'hora de la posta de sol és el doble de car.
Nosaltres hi vam anar a primera hora del matí que era el preu més barat i ja ens va costar uns 30 euros per cap (deu n'hi do!! Però va valer la pena).
La visita dura unes dues hores i sobretot aneu-hi amb temps ja que costa una mica de trobar l'entrada a l'edifici (està dins del centre comercial Dubai Mall).

He trobat un mapa que indica el punt on hi ha l'accés al Burj Khalifa, espero que us serveixi:

(Mapa accés al Burj Khalifa)

(Uf casi em moro de calor per fer aquesta foto, allà dalt feia molt de sol i estàvem a 50 graus)

(No em cansava de mirar les fonts i llac des de dalt, és molt maco!)

(Com podeu veure la vista és espectacular però sempre hi ha com aquesta mena de boira que és la sorra del desert que s'aixeca)

(Les illes que es veuen de fons són les "The World", un arxipèlag artificial que simula el món amb diferents illes)

(L'edifici és tan i tan alt que mireu fins on arriba l'ombra...)

(Des de dalt es veuen un munt de zones de la ciutat que encara s'estan construint, això d'aquí uns anys serà flipant!)

(The Dubai Fountain des de dalt el Burj Khalifa)

(Amb aquesta foto us podeu fer una idea de lo amunt que estàs dalt del Burj khalifa)

(Deu n'hi do com costava fer-se fotos on sortís el Burj Khalifa sencer!!!)

Cada vespre es fa un espectacle de llums i aigua a "The Dubai Fountain", que són unes fonts que hi ha fora del Dubai Mall, als peus del Burj Khalifa.
És una zona molt maca amb un llac artificial d'aigua turquesa i unes cases molt guais de tipus àrab.

(En aquesta foto es veuen els sortidors per on fan l'espectacle de les fonts)

Després de visitar les fonts vam anar a fer una volta pel centre comercial "Dubai Mall". És gegant i una passada!

(A dins del centre comercial hi ha un aquari gegant!)

(També hi ha una botiga enorme de caramels i xuxes i em van fer molta gràcia aquests M&M's àrabs! jeje)

(M'encanta l'arquitectura àrab!)

(Hi havia esquelets de dinosaures i tot!)

(El centre comercial també disposa d'una pista de patinatge i una botiga on pots veure cotxes fets d'or!)

(Aquesta cascada era hipnòtica)

(Miris a on miris hi ha mil operaris construint coses i van super ràpid! Tenint en compte que a fora no baixen dels 50 graus ja té mèrit eh?)

Mentre passejàvem pel centre comercial ens vam trobar amb un lloc on et podies vestir amb robes tradicionals de Dubai i et feien una sessió de fotos.
Com que ens agrada tant disfressar-nos no ens vam poder resistir! jaja Era una mica car però no ens ho podíem perdre!
Tu podies triar la roba que volies i et feien posar en un decorat on t'anaven donant diferents accessoris i et feien fer vàries postures! Quin fart de riure!

(En Yesu és total!! Sembla ben bé un àrab de Dubai!)

(Fent veure que servia te... jeje)

(No puc parar de riure en veure en Yesu! Fa molta gràcia)

(jajaja aquí em feien posar cara de sorpresa fent veure que el meu marit em regalava or! jeje)

I amb aquesta sessió de fotos acabo l'entrada d'avui! Pròximament: aventures pel desert! ;)