Islàndia: Itinerari, distàncies i webs interessants

dimarts, 30 d’agost del 2016
En aquesta entrada us adjunto un llistat de webs que ens van ajudar molt a l'hora de preparar el nostre viatge a Islàndia i també us poso l'itinerari que vam fer i un excel amb els temps i les distàncies de conducció entre els diferents llocs.
Espero que us sigui útil! :)

WEBS I BLOGS  INTERESSANTS PER PREPARAR EL VIATGE

Aquí us deixo algunes webs i blogs que ens van anar molt bé per preparar el viatge:

(Els viatgers d'Islàndia a Landmannalaugar)

ITINERARI

• 11/07/2016 --> Vol Barcelona - Keflavík
  • 12/07/2016 --> Recollim l'autocaravana a Keflavík - Reykjavík
  • 13/07/2016 --> Excursió a Landmannalaugar - Nit a Reykjavík
  • 14/07/2016 --> Cercle Daurat: Þingvellir - Öxarárfoss - Geysir Strokkur - Gullfoss - Secret Lagoon - Nit a Selfoss
  • 15/07/2016 --> Seljalandsfoss - Skógafoss - Solheimasandur Plane Wreck - Dyrhólaey - Vík í Mýrdal - Reynisfjara - Nit a Skaftafell
  • 16/07/2016 --> Svartifoss - Excursió pel glaciar de Vatnajökull - Fjallsárlón - Jökulsárlón - Nit a Egilsstaðir
  • 17/07/2016 --> Egilsstaðir - Seyðisfjörður - Borgarfjarðurhofnvegur (Frarets) - Dettifoss - Asbyrgi - Nit a Husavík
  • 18/07/2016 --> Námafjall Hverir - Víti - Grjotagja - Dimmuborgir - Hverfjall - Godafoss - Nit a Akureyri
  • 19/07/2016 --> Hvammstangi - Kirkjufell - Arnarstapi - Nit a Reykjavik
  • 20/07/2016 --> Blue Lagoon - Tornem l'autocaravana - Vol Keflavík - Barcelona

Com podeu veure a l'itinerari vam anar a tope cada dia per poder veure el màxim possible d'aquest fantàstic país! :)
Al nostre favor teníem que érem 4 per conduir i que ens podíem anar canviant quan estàvem cansats i com que no es feia de nit podíem anar visitant coses fins ben entrada la nit.
Això sí, cada dia acabàvem ben rebentats!
En el mapa següent veureu tots els punts que vam visitar marcats per colors per indicar el que veiem cada dia:

(Kirkjufell)

DISTÀNCIES ISLÀNDIA

Com que per Islàndia s'ha de conduir molt i es visiten moltes coses (Nosaltres vam fer gairebé 2200 km!!), és recomanable fer-se una graella amb les distàncies que hi ha entre els llocs i el temps que es triga d'anar a un punt a un altre per tal d'organitzar millor l'itinerari.

Us adjunto la graella que vaig fer jo segons el nostre itinerari, per veure-la feu click al següent enllaç:
Distàncies Islàndia

I això és tot per avui! En la pròxima entrada us ensenyaré com era la nostra autocaravana i perquè la vam triar enlloc d'anar amb cotxe.
Fins a la pròxima! ;)

Blogger Comment

1. Holaaaa Sara!
    Vaya vuelta te pegaste a Islandia! Vemos que encontraste las cascadas de Kirkjufell! ;)

Muchas gracias por recomendar nuestro blog! Nos alegramos que te sirviera de ayuda para preparar tu viaje a Islandia!

Un abrazo!
    Aran y Richi

ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por vuestro comentario chicos! La verdad es que vuestro blog nos fue de lujo para preparar el viaje y esta todo muy bien explicado! Felicidades!

Elimina
  2. Hola Sara! En primer lloc felicitar-te per aquest blog, és molt interessant i entretingut! En segon lloc, una pregunta. Per anar a llocs interessants, fotogràficament parlant, no cal llogar un 4x4?
    Merci!

ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dolors, m'alegro que t'agradi el blog!
      No fa falta un 4x4, hi ha una carretera circular que rodeja tota l'illa i la majoria dels llocs interessants són al voltant de la carretera i s'hi pot accedir fàcilment.
      Nosaltres anàvem amb autocaravana i ho vam poder veure bé tot.
      L'únic lloc que si que vam anar amb una excursió organitzada amb un bus amb rodes tipus 4x4 és a les muntanyes de Landmannalaugar (conegudes com les muntanyes de colors) perquè allà si que és difícil anar-hi amb rodes normals.
      La resta ho vam poder fer bé amb la caravana.
      Si et puc ajudar en qualsevol altre cosa m'ho dius! ;)

Elimina
    2. Hi vam anar a l'estiu que no hi havia neu i les carreteres estàven bé... en època de neu no sabria dir-te si es pot accedir a tot arreu.